۸ پاسخ

ب من یدوفولیک داده

به من کوالی فول پلاس داد

سلام دوستان😍😍
تو روبیکا گروه چتکده مامانا روزمرگی و بارداری و اقدام ها جهت دریافت لینک به آیدی زیر پیام بدید. لینک گروه و براتون بفرستم🥰
فقط لطفا فعالها درخواست بدن😙
@yyyyyyyy667

من کوالی فول میخورم دکترا میگن خیلی خوبه هم اسید فولیک هم اهن

کوالی فول

من بهم یدوفولیک داد
از برند یدمام

ایرانی ۱ میل

فولیک اسید یک به من دادن

سوال های مرتبط

مامان شکوفه ی گیلاس🌸 مامان شکوفه ی گیلاس🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری