مینی واش چه مارکی خوبه؟

۷ پاسخ

فریدولین دوقلو کار شستشوش واقعا تمیزه دومحفطه ای هستش

سوال منم هست

من فریدولین دارم خیلی خوبه
یکیم مامانم همین مارک خرید خیلی راضیه ازش

فریدولین عالیه من دوقلوش رو دارم زن برادرم اتوماتیک هر دو راضی هستیم

سلام خوبی نظرت چیه برا خانم های دزفولی گروه بزنیم تلگرام خوبه؟؟

مگه ماشین لباس شویی هاتون. برنامه لباس کودک ندارع؟؟؟. حداقل اگه میخاین مینی واش بخرین مسافرتیشو‌بخرین .. که به کارتون بیاد

من دارم حقیقتا کار کردم باهاش سخته خودت باید اب بریزی ابشو باید خالی کنی به نظرم خیلیه سخته

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری