۹ پاسخ

والله به نظر من ضروری نیست.

خواهرم برا بچه بزرگش‌ نخرید ولی برا کوچیکه گرفت میگفت عالیه راحت شدم در ضمن لباسشوویی منبع آلودگیه نباید لباس نوازد انداخت

من ک نمیخرم.
بنظرم الکیه
جاشم ندارم.
میریزم لباسشویی میزنم رو برنامه لباس نوزاد.
جاریمم خريده میگه لکه هارو پاک نمیکنه اصلا

من اطرافیانم بیشتریا فردولین خریدن خیلی راضین فوق العاده تمیز میشوره

نه واجب‌نیس‌
من که‌ لباسای بچم رو جدا میریزم لباسشویی با مایع مخصوص خودش

اگه جاشو داری اره خیلی بهتر از لباسشویی تمیز میکنه لباس نوزاد یا با دست شسته بشه یا همین مینی واش بهتره

واجب نیست دل بخواهیه برند ناسیونال خوبه

هیچ واجبی نداره عزیزم بستگی به خودتون داره

درخواست دوستی میدین؟ من درخواستام پره

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسته‌ها🩷 مامان پسته‌ها🩷 ۵ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد