دوستان
دستگاه اندازه گیری قند خون چه مارکی خوبه؟

۱ پاسخ

من ایزی گلوکو دارم خوبه
ازمایش خون دادم قندم 75 بود دستگاه 74 زد، هم زمان گرفتم که خطا روببینم خطا نداشت

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته‌ها🩷 مامان پسته‌ها🩷 ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری