۵ پاسخ

شام دیر هنگام و خوردن کربوهیدرات قند ناشتا رو میبره بالا

من قند ناشتام قبل بارداری ۱۰۱ بود تو بارداری شد ۱۰۸ بعد دکتر داخلی رفتم گفتن باید انسولین بزنی هر روزم با این دستگاه خونگیا میگیرم قندمو ناشتا از ۷۰ تا ۱۰۳ بوده نهایتا کنترل قند تو بارداری خیلی خیلی مهمخ

تو بارداری برنج که هفته ای سه بار بیشتر نباید بخوری اونم ظهرا شبا اصلا نون و برنج نخور بعد تو بارداری دکتر میگه متفورمین نخور اگر قندت بالاس باید انسولین بزنی

اینا زیاد میزنن یکم

صیفی جات زیاااددبخور
منیزیوم بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا♥️💗 مامان معجزه خدا♥️💗 هفته دوازدهم بارداری