۵ پاسخ

خیر نبینن همه بچه ها از کوچیکترین صدا میترسن 😭 😭

پسرمنم خیلی به صداحساس شده یه بارم محله مونوزدن همه جارودودبرداشت خیلی ترسید صبح هم میگه مامان خواب دیدم بمب زدن هممون مردیم

دیروز برق قطع و وصل شد بچم طفلی میگه مامان برق و اسماعیل زدنمیدونم بخندم از حرف زدنش یا گریه کنم

پسر منم دقیقا همینجور . هر صدایی میاد میگه زدنااااا🥲

عزیزم 🥹🥹🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی