مامانا کیا اقدام به پوشک گرفتن کردن موفق شدین

۸ پاسخ

والا منم ز دیروز شروع کردم. پوستم کنده شد اینقدر شورت و شلوار شستم. کلا یه بار رفت تو سرویس جیش کرد که اونم فکر کنم شانسی بود. چون اصلا متوجه نشد داره جیش میکنه

وای بهش فکر میکنم پشتم میلرزه😵‍💫
اخه موقعی که خوابه باید چیکارکنم؟ خواب بعداز ظهر، خواب شبش🥲

دخترم دوماه پیش خودش شروع کرد رفت دسشویی و خطا هم نداشت
منم دیگه از پوشک گرفتم اصلا اذیت نشدیم خیلی راحت بود خداروشکر

منم علائمشو داره توخونه میبرمش دسشویی ولی پیفشو هنوز توشلوارش میکنه چون تایمشو نمیدونم ولی برابیرون هنوز پوشکش میکنم نمیدونم چطوری بگیزم ک کلا پوشکو بذارم کنار

از دیشب بازش گذاشتم دهنم سرویس شد همش تو دستشویی انشالله زود این دوره هم یاد بگیرن تموم بشه

خیلی دوس دارم دخترم یاد بدم ولی انگار سخته

من تو اقدامم گ ا ییده شدم

من🤚🏻بله خیلی راحت بود😁

سوال های مرتبط