امروز آنومالی دارم انقدر استرس دارم 🤕🤕

۴ پاسخ

رفتی گلم سونو یا نه نینی چی بود عزیزم

انشاالله همه چی عالیه استرس نداشته باشید راحت تر از انتی هست

انشالا به سلامتی همه چیز خوب باشه به امید خدا

انشالله به سلامتی ‌و دل خوش عزیزم 🥰

سوال های مرتبط

مامان تبسم و علیهان مامان تبسم و علیهان ۲ سالگی
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد