۶ پاسخ

وای چ چیزایی گفتین اینجا😂😂😂
خواهر همه چی بخور ب اندازه فقط حبوباتو خواستی بخوری قشنگ ۱۲ ساعت خیس کن و ۳ ۴ بارم ابشو عوض کن و توش خیار بنداز هر وعده هم میخوری تا ۲۴ ساعت بعدش ب بچت دقت کن اگ دیدی واکنش نشون داد اونموقع میتونی کمترش کنی ولی اینکه کلا همه اینارو نخوری ک نمیشه
ممکنه اصلا بچت حساسیت نشون نده

گوجه و خیار هم ک اصلا نباید خورد چون خیار دل درد میاره گوجه هم همینطور

پیازو سیر و فلفل دلمه و ادویه زیاد ممنوعه و هندوانه و خربزه و طالبی هم همینطور باد داره
پرتقال اسیدیه معده بچه اذیت میکنه کیسه و سیب هم میگن نباید خورد من فقط موز دوبار خوردم و تخم مرغ هم نفخ داره و سیب زمینی هم همینطور

ماکارانی
لبنیات
حبوبات
مغزیجات جز گردو
سبزیجات بعضیاش باد داره
حتی آب سرد هم باد داره نباید خورد
میوه هم ک هیچی

خواهر هیچی نمیشه خورد رژیم بگیریم راحت تره حداقل میدونیم رژیمیم😅😅😅

چیزای نفاخ
ترجیحا تا ۴۰ روز لبنیات
گوشت گاو
اگر بچه ت حساسیت یا رفلاکس شدید نداشته باشه بعدش کم کم میتونی بخوری
اگرم که حساسیتی باشه که هیچی
تا ۶ ماه باید مراعات کنی

سوال های مرتبط

مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی