وای چ چیزایی گفتین اینجا😂😂😂
خواهر همه چی بخور ب اندازه فقط حبوباتو خواستی بخوری قشنگ ۱۲ ساعت خیس کن و ۳ ۴ بارم ابشو عوض کن و توش خیار بنداز هر وعده هم میخوری تا ۲۴ ساعت بعدش ب بچت دقت کن اگ دیدی واکنش نشون داد اونموقع میتونی کمترش کنی ولی اینکه کلا همه اینارو نخوری ک نمیشه
ممکنه اصلا بچت حساسیت نشون نده
گوجه و خیار هم ک اصلا نباید خورد چون خیار دل درد میاره گوجه هم همینطور
پیازو سیر و فلفل دلمه و ادویه زیاد ممنوعه و هندوانه و خربزه و طالبی هم همینطور باد داره
پرتقال اسیدیه معده بچه اذیت میکنه کیسه و سیب هم میگن نباید خورد من فقط موز دوبار خوردم و تخم مرغ هم نفخ داره و سیب زمینی هم همینطور
ماکارانی
لبنیات
حبوبات
مغزیجات جز گردو
سبزیجات بعضیاش باد داره
حتی آب سرد هم باد داره نباید خورد
میوه هم ک هیچی
خواهر هیچی نمیشه خورد رژیم بگیریم راحت تره حداقل میدونیم رژیمیم😅😅😅
چیزای نفاخ
ترجیحا تا ۴۰ روز لبنیات
گوشت گاو
اگر بچه ت حساسیت یا رفلاکس شدید نداشته باشه بعدش کم کم میتونی بخوری
اگرم که حساسیتی باشه که هیچی
تا ۶ ماه باید مراعات کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.