۸ پاسخ

از حکیم بانو قبلا خرمانارگیل خریدم خیلی طول کشید تا فرستادن،از کیفیتشم خیلی راضی نبودم گوله گوله بود، انگار خوب پودرش نکرده بودن
ولی از سایت سویق نور چندین سری سویق ۴مغز و حریره نارگیل و ویتامینه و میوه ای و ...سفارش دادم عالی بود کیفیتش،تازه تازه ...

من سویق سنجد میدم تو شیرش میریزم دو سه بار در هفته
از حکیم بانو گرفتم راضیم

سویق کامل کودک میدم از ۶ ماهگی...توی فرنی میریزم....پنکیک هم درست میکنم

سویق کامل از حکیم بانو خریدم تو ابگوشت و عدسی و ماست و فرنی و قاطی موز میکنم

نه می‌پختم مثل فرنی

ار همه خوشمزه تر خرما و نارگیل بود

کدوحلوایی ام خوب بود

سویق کودک دادم حساسیت داد

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری