۸ پاسخ

با احترام ولی اصلا تمیز کار نکرده به نظرم قشنگ نشده بالا مو چرا این مدل شده

گیره رو‌بردار بیش از حد شلوغه

بالای موهاتو نباید فر میکرد
چون میخاستی گیره بزنی
اگه گیره نبود شاید بد واینمیساد

خیلی قشنگه،خوشبحالت موهای من نازک شده وکم پشت

قشنگه.

بالاش بد شده

قشنگه

برا عروسیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی