با احترام ولی اصلا تمیز کار نکرده به نظرم قشنگ نشده بالا مو چرا این مدل شده
گیره روبردار بیش از حد شلوغه
بالای موهاتو نباید فر میکرد
چون میخاستی گیره بزنی
اگه گیره نبود شاید بد واینمیساد
خیلی قشنگه،خوشبحالت موهای من نازک شده وکم پشت
قشنگه.
بالاش بد شده
قشنگه
برا عروسیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.