خانمایی که سونو آنومالی رو رفتین حدودا چند دقیقه طول کشید؟

۱۱ پاسخ

من نیم ساعت

يه ربع ٢٠ دقيقه شد چون داپلر هم داشتم

۲۰دقیقه قبلش به آب قند غلیظ و خنک خوردمبا به شکلات

حدودا ۲۰ دقیقه نیم ساعت

من ۲۰هفته رفتم حدود ۴۵ دقیقه تا ۱ساعت شد

برای من ۲۰ دقیقه ای انجام شد

حدود ۴ ۵ دیقه چون سنوگرافی که میرم واقعا دقیق و حرفه ایی هست

برا من گلش ده دقیقه هم نشد😶

من ۴ ساعت طول کشید

3ساعت طول کشید تا هی چیز شیرین بخورم و خوب بچرخه

چند دقیقه نه چن ساعت 😬😅

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری