۳ پاسخ

دختر من اعتصاب صد در صده
نه شیشه میگیره نه با چیز دیگه شیر میخوره
براش لوله تغذیه از دماغ گذاشتن

عوض کن شیشه شیرشو

نیکا چون شیر خودمو میخوره اصلا شیشه رو قبول نمیکنه با اینکه اوایل زایمانم شیر خشکم میدادم بهش

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی