۴ پاسخ

ب ماه نیس ب فصله من الان بدون پتو میبرم

از ۱ماهگی
پالتو شلوار جین کلاه خریدم دیگ‌پتو کیسه نگرفتم دورش

هوا گرمه ولی کوچیکه بدون پتو بگیرمش یجوریه

والا الان ک گرمه شهر ما من مهوا رو با ی روپوش میبرم فقط با همونم عرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی