خانمااا تو هفته من وزن جنین ۸۵۴گرم خوبه؟؟
شما ها چند بودید؟💁‍♀️

۷ پاسخ

مریم جان طول سرویکست چند بود؟

آره عزیزم خوبه
منم هم هفته تو بودم ۸۰۴ گرم بود،دکتر گفت عالیه

دخترمنم ضعیفع دختر بچه همینه

از رواین ببین وزنش الان خوبه نرماله

تصویر

بیا عزیزم

تصویر

الان کمم باشه عادیه از ۳۰هفته به بعد رشد یچه زیاد میشه بیشترین وزنو تو دو ماه اخر بارداری میگیره بچه

من ۲۳ هفته ۶۱۷ گرم بود
گهواره ببین چند زده

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری