۳ پاسخ

بنظر من هر هفته علائم خودشو داره برا من که اینجوری بوده

منم از ۲۶ هفته دارم اینارو . دوسری بیمارستان رفتم . البته من طول سرویکسم شده۱۳ و احتمال زایمان زودرس دارم بخاطر اونه

من کل هفته ۲۸ درد شدید داشتم
یکم از دیشب بهترم

سوال های مرتبط