خانما کسی دفع پروتئین داشته تو بارداری مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

من دارم گفت عفونت داری اون برطرف بشه دفع پروتیین هم رفع میشه آنتی بیوتیک میخورم

من زایمانم زودرس شد چون خیلییی ورم کردم و اینکه هی فشارم ۱۶ بود

من بارداری قبلی آخراش گرفتم .این بارداری دکترم آسپرین داده انشالله نگیرم این سری .نمک باید حذف کنی با گوشت قرمز

خطرناکه حتما باید بری پیش پزشکت.دوست من ۳هفته بیمارستان بستری شد

اره من داشتم باید نمک و گوشت قرمز رو خیلی کم کنی

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 ۵ ماهگی