خانما هفته ۴بارداری بتا ۱۳۵ اوکیه؟؟؟؟

#بارداری#اقدام#باروری#شیرخشک

۳ پاسخ

مبارکه 🌹 ۴۸ ساعت بعد حتماً تکرارش بکن 😊

مبارکه عزیزم
منم فردا موعدمه اما ۴ روز پیش تست زدم منفی
دعا کن منم مثبته شه 🙂

اره ولی حتما دو روز دیگه تکرار کن اگه دوبرابر شده باشه اوکیه

سوال های مرتبط