همجا یه قیمت میگن من ۸۰۰ و خورده ای بود ۵ فروردین رفتم
من رفتم شنبه زاده قبل عید ۱میلیون
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
الان هزینه ها بعد عید گرون تر شدن
سونو حدود ۶۰۰ میشه.
مرکز دولتی برید
آزاد من یک میلیون و صد دادم
بستگی داره دکتر من ازم ۳۳۰گرفت
بستگی داره اولین سونو رو تو ۸ هفته برو قلبشم تشکیل شده باشه الان بخوای بری دوباره میخواد بگه برو دو هفته دیگه بیا ، ۱۱۶۰ من هزینه سونو دادم ، بعضیام ۷۵۰
سونو تشکیل قلب ازاد 950
من رفتم بدون بیمه یعنی آزاد میشه ۱ملیونو چهارصد
با بیمه تامین اجتماعی شد ۹۵۰تومان
۵۳۰بود قبل از عید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.