سلام خسته نباشین ۵ هفتم کسی میدونه اولین سونو هزینش چنده

۱۰ پاسخ

همجا یه قیمت میگن من ۸۰۰ و خورده ای بود ۵ فروردین رفتم

من رفتم شنبه زاده قبل عید ۱میلیون

سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457

الان هزینه ها بعد عید گرون تر شدن
سونو حدود ۶۰۰ میشه.
مرکز دولتی برید

آزاد من یک میلیون و صد دادم

بستگی داره دکتر من ازم ۳۳۰گرفت

بستگی داره اولین سونو رو تو ۸ هفته برو قلبشم تشکیل شده باشه الان بخوای بری دوباره میخواد بگه برو دو هفته دیگه بیا ، ۱۱۶۰ من هزینه سونو دادم ، بعضیام ۷۵۰

سونو تشکیل قلب ازاد 950

من رفتم بدون بیمه یعنی آزاد میشه ۱ملیونو چهارصد
با بیمه تامین اجتماعی شد ۹۵۰تومان

۵۳۰بود قبل از عید

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری