آمپول کزاز زدم از دیروز خیلی دستم درد می‌کنه چه کنم

۲ پاسخ

با شال پشمی ببند و از دستت استفاده نکن زود خوب میشه روشم نخواب

حوله گرم بزار روش تا پخش بشه. زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد