۵ پاسخ

پسر منم سخت میگیره با دست نگه میذااااارم😕همش میندازه بیرون نهایت یک دو دقیقه نگه میداره ا‌ونت میدم بادومی

3ماهگی ک ن ولی نزدیک 2ماهگی دیگ کامل گرفت و بهش عادت کرد بی بی لند ارتودنسی

باید از روزای اول میدادی تا عادت کنه

بیبی لند سنستیو

آره عزیزم م بچم اولا پستونک نمی‌گرفت ولی از سه ماهش که شد گرفت

سوال های مرتبط

مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی
مامان هلنا خاتون مامان هلنا خاتون ۵ ماهگی