بچه ها قرص دیمن هیدرنات برای تهوع بارداری خوردین

۸ پاسخ

اره من 13هفته به بعد هر6ساعت دارم میخورم همیشه باید بخورم چون ویارم وحشتناکه🥲

ار من روزی دوتا هر 12ساعت میخورم

آره منم میخوردم و هنوز میخورم ولی گیج کنندس خیلییی

من ک میخوردم ومیخابیدم 😄خیلی خوب بودهمش گیج بودم🤣🤣

آره من ۳ ماهه اول خیلی تهوع داشتم دکترم دیمن هیدرینات داده بود ولی خیلی خواب آوره

بله من تا همین سه روز پیش میخوردم روزی ۲ تا و مشکلی هم نداره چون دکتر نسخه کرد برای حالت تهوعه

بله من تا ۴ ماه روزی ۲ تا ۱۲ ساعتی میخوردم
بعدش مثل چی خوابم میگرفت😆

اون خطرناک عزیزم،بیشتر برای سرگیجه استفاده میشه،شما تو بارداری نهایت دمیترون بخوری،بدون مشورت دکتر چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری