اره من 13هفته به بعد هر6ساعت دارم میخورم همیشه باید بخورم چون ویارم وحشتناکه🥲
ار من روزی دوتا هر 12ساعت میخورم
آره منم میخوردم و هنوز میخورم ولی گیج کنندس خیلییی
من ک میخوردم ومیخابیدم 😄خیلی خوب بودهمش گیج بودم🤣🤣
آره من ۳ ماهه اول خیلی تهوع داشتم دکترم دیمن هیدرینات داده بود ولی خیلی خواب آوره
بله من تا همین سه روز پیش میخوردم روزی ۲ تا و مشکلی هم نداره چون دکتر نسخه کرد برای حالت تهوعه
بله من تا ۴ ماه روزی ۲ تا ۱۲ ساعتی میخوردم
بعدش مثل چی خوابم میگرفت😆
اون خطرناک عزیزم،بیشتر برای سرگیجه استفاده میشه،شما تو بارداری نهایت دمیترون بخوری،بدون مشورت دکتر چیزی نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.