خانما پمپ درد خوبه بگیرم ؟ قیمتش چنده

۱۶ پاسخ

وای عالیه من اگه نبود نمیتونستم تحمل کنم خیلی خوب بوپ

من بیمارستان خصوصی با پمپ درد بهم گفت ۶۵ تومن حالا تا ۲ ماه دیگه ببینم چند میشه

من ۱/۸۰۰ گرفتم خیلب خوب بود

صد در صد بگیر از نظرمن دوتا بگیر انقدر خوبه لامصب 😁😁😁

تو اتاق عمل بگو وصل کنن عالیه

من که میگیرم حتما چون شنیدم خیلی تاثیر داره من تحمل دردم کمه

من چن روز پرسیدم گفت ۳ تومن

من ۸ سال پیش با شیاف گذروندم درد زیادی هم نکشیدم

از بیرون بخر ببر با خودت بیمارستان
بیمارستان بهت وصل کنن خیلی میگیره

من بدون پمپ درد هم اکی بودم با نهایت سه تا شیاف کار جمع میشه

پمپ درد اثر مستقیم میزاره رو شیرت اینو پرستارا تو بیمارستان بهم گفتن اگر آستانه تحملت بالاس نگیر با شیاف رد کن

عالیه هیچی از درد متوجه نمیشی قیمتشو نمیدونم

ب من گفتن پوکه رو میخری دکتر بیهوشی پر میکنه

من سر زایمان اولم گرفتم دوسال ونیم پیش ۴۰۰ بود الان نمیدونم

من شنیدم قیمتش حدودا۲/۳ملیون هست بازم باید از بیمارستان بپرسی

برا من که عالی بود ترکیبش با شیاف باعث شد اصلا درد نکشم

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی