۳ پاسخ

من مدفوع کرده بود کیسه ابمم پاره بود ولی طبیعی زاییدم میگفتن تا وقتی صدا قلب بچه خوبه روند طبیعی رو پیش میریم

بله اورژانسی

آره قشنگم

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی