نه اسمش روشه عدسی
من خودم نمیزنم ولی دیدم کس دیگه زده خوشمزه ام شده بود
اسمش چیه ؟ عدسی .
لوبیا چی میگه ؟ مگه اشه
نه فقط سیب زمینی نگینی میریزیم و پیاز داغ
😐
نههه
اره
لوبیا قرمز
خیلی خوشمزه میشه
نه لوبیا رو از کجا اوردی
ن بابا
نه بابا
اره من لوبیا چیتی میریزم بعضی اوقات
آره من بعضی وقتا لوبیا سبز میریزم با هویج نگینی و سیب زمینی نگینی، اتفاقا امروزم درست کردم
اسمش عدسی دیگه
نه 😂😂
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.