شما تو عدسی لوبیا میزنید؟

۱۵ پاسخ

نه اسمش روشه عدسی

من خودم نمی‌زنم ولی دیدم کس دیگه زده خوشمزه ام شده بود

اسمش چیه ؟ عدسی .
لوبیا چی میگه ؟ مگه اشه

نه فقط سیب زمینی نگینی میریزیم و پیاز داغ

😐

نههه

اره
لوبیا قرمز
خیلی خوشمزه میشه

نه لوبیا رو از کجا اوردی

ن بابا

نه بابا

اره من لوبیا چیتی میریزم بعضی اوقات

آره من بعضی وقتا لوبیا سبز میریزم با هویج نگینی و سیب زمینی نگینی، اتفاقا امروزم درست کردم

اسمش عدسی دیگه

نه 😂😂

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین جان مامان ماهلین جان ۲ سالگی
مامان ایلماه🌙♥️ مامان ایلماه🌙♥️ ۲ سالگی