۶ پاسخ

من میزنم خوب میشه

من همیشه هم رب سرخ میکنم هم پوره گوجه میریزم خیلی خوب میشه

با‌پوره گوجه خیلی خوشمزه میشه

پوره ام میزنیم خوش مزه تر و نرم تر میشه

گوجه بهتره تا رب

با پوره هم خیلی عالی میشه طعمش

سوال های مرتبط