۱۴ پاسخ

اره به اندازه نصف نخود باید لوبیا سفیدبریزی
اصلش همینجوریه لوبیا سفید داره

ما لوبیا چیتی میزنیم

لیمو عمانی تو آبگوشت افتضاااااح میشه
جاریم میزنه ، هم ته مزه ی تلخی میگیره هم بوی آبگوشتو عوض میکنه 😖😖😖
من فقط نخود و لوبیا سفید و سیب زمینی و دارچین و رب گوجه میزنم

لوبیا سفید، خیلی کم دنبه، لیمو عمانی، چوب دارچین، دو قاشق برنج برای قوااام، سیب زمینی،، گوجه ، رب گوجه ، گوشت ، عصاره گوساله یا گوسفند الیت ، اینارو بزن مزه خدا میگیره ابگوشتت

گوشت گوسفندی پیاز نخود لوبیا سفید دنبه

من نصف نخود ، نصف لوبیا سفید میزنم

من به اندازه نخود لوبیا سفیدم میریزم ، با برگ بو و هل و چوب دارچین

ما دو نوع آبگوشت داریم بعضی وقتا نخود و گوشت و رب
بعضی وقتام لوبیا سفید و گوشت و ادویه بدون رب این یکی وقتی میکوبیش مثل حلیم میشه خیلی خوبه😍

😶 ما پیازم میزنیم

نخود با لوبیا سفید ترکیبی

آره من لوبیا سفید میریزم همیشه خوشمزه میشه یه پیمانه نخود و نصف پیمانه لوبیا سفید بعضی سیب زمینی هم میزنن ولی ما دوس نداریم

من فقط نخود میزنم

سلام من هم نخود هم لوبیا سیب زمینی گوجه. هویج یه کوچولو میزنم خیلی خوشمزه میشه اینجوری

با لوبیا سفید عالی میشه میکس بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان کیان کوچولو 🍒🐰 مامان کیان کوچولو 🍒🐰 ۲ سالگی