دختر من خوب بود
نه زیاد سخت نیست نگران نباش
من دخترم اذیت نشد
خداروشکر دخترم اذیت نشد .قبلش پاراکید بده .هر ۴ساعت ولی من چند دقیقه زودتر میدادم که درد نداشته باشه
نه من دوماهگی به شدت اذیت بود ولی این به کوچولو
برای پسر من مشکلی نداشت تب هم نکرد خداروشکر
برای پسرمن از ۲ماهگیش سبک تر بود یکم روز اول بخاطر درد گریه کرد بعد آروم شد
من دخترم یه کوچولو تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.