۲ پاسخ

یا باغ میگیرم یا هم میریم سفر ولی خیلی نمیخوام شلوغ کاری کنم بیشتر میخوام حس خوب بده

ی تولد سه نفره میگیرم براش کیک و تنقلات و اینا
چون هنوز کوچیکه توی جمعیت اذیت میشه ایشالله تولد های بعدیش رو بزرگ میگیرم

سوال های مرتبط