۷ پاسخ

بیین عصبانیت بچه ژنتیکیه و چیزی ک توی خونه از بزرگترا میبینه،ب هیچ عنوان جلوش داد نزنید و عصبانی نشید ،بچه ها خیلی زود الکو برداری میکنن،کمی هم مربوط ب سنشه

اره فک میکنم چون هنو کنترل خشم ندارن
پسر منم گاهی اینجوری میکنه
یا دیشب داد میزد ماشین لجبازه😂

پسر منم همینه وقتی یه کاری و میخواد بکنه موفق نمیشه دوسه بارانجام میده نشه عصبی میشه با حرص زور میزنه گریه میکنه با اینکه خیلی تشویقش کردم و تو این موارد بهش اصلا استرس نمیدم اما فکر میکنم اقتضای سنشونه و طبیعیه

پسر منم اینه ، دکتر امگا ۳ داد خیلی بهتر شد
یادشم دادم مثلا با شیرخشکا برج میساختم و اون خراب میکرد ، از بس اینکارو کردیم بهتر شد

اره بابا دختر منم همینه... باید بشینی بهش یاد بدی صبور باید باشن و میشه دوباره ساخت الان به خاطر حس استقلال و مدیریتی که روی بدنشون پیدا کردن فکر میکنن دنیا باید در ارادشون باشه و وای نمیشه شاکی میشن

تاب اوریش پایینه

منم لایک کتید عزیزم سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم🌸 مامان پناه خانم🌸 ۲ سالگی