بیین عصبانیت بچه ژنتیکیه و چیزی ک توی خونه از بزرگترا میبینه،ب هیچ عنوان جلوش داد نزنید و عصبانی نشید ،بچه ها خیلی زود الکو برداری میکنن،کمی هم مربوط ب سنشه
اره فک میکنم چون هنو کنترل خشم ندارن
پسر منم گاهی اینجوری میکنه
یا دیشب داد میزد ماشین لجبازه😂
پسر منم همینه وقتی یه کاری و میخواد بکنه موفق نمیشه دوسه بارانجام میده نشه عصبی میشه با حرص زور میزنه گریه میکنه با اینکه خیلی تشویقش کردم و تو این موارد بهش اصلا استرس نمیدم اما فکر میکنم اقتضای سنشونه و طبیعیه
پسر منم اینه ، دکتر امگا ۳ داد خیلی بهتر شد
یادشم دادم مثلا با شیرخشکا برج میساختم و اون خراب میکرد ، از بس اینکارو کردیم بهتر شد
اره بابا دختر منم همینه... باید بشینی بهش یاد بدی صبور باید باشن و میشه دوباره ساخت الان به خاطر حس استقلال و مدیریتی که روی بدنشون پیدا کردن فکر میکنن دنیا باید در ارادشون باشه و وای نمیشه شاکی میشن
تاب اوریش پایینه
منم لایک کتید عزیزم سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.