خانوما شماهم اگه زیاد کار کنید یا خم و راست بشین ترشح زیاد دارید

۶ پاسخ

بله من زیاد سرپا وایسم یا کار کنم ترشحم زیاد میشه

اره هرموقت تحرک زیاد باشه ترشح هم زیاد میشه

اره دقیقا

آره منم زیاد کار میکنم ترشحم بیشتر میشه

خم و راست نشو عزیزم خوب نیس

آره،من زیاد راه میرفتم ترشحم بیشتر بود

سوال های مرتبط