۹ پاسخ

دقیقا
از اونایی هم که مثل مرده ها دست میدن بدم میاد

از اونایی که تو غمت عینه مرده فقط نکاه ت میکنن متنفرم

من بمیرم هم باتن صدای واضح و شاداب صحبت میکنم که طرف ناراحت نشه بخدا حتی دست دادنی محکم فشار میدم 🤣🤣🤣

منم خیلی بدم میاد ازاون جور ادما انگار دشمنشیم

واااااااااااااای منم
خوب ک چی بشه مثلا 😒😒🙄

منم بدم میاد دیگ زنگش نمیزنه

آره والا منم متنفرم از کسی که با ناز و ادا حرف میزنه انگار مثلا ملکه ی انگلستانه😒

یبار اتفاقا یکی دوستام زنگ زد جواب دادم گفتم جانم سلام عزیزم
به قول تو مث مرده ها فقد گفت سلام و ساکت شد
منم یکم سکوت کردم برگشتم گفتم هان پس مردی یا باتریت تموم شد 😒

مگ مرده ها سلام میکنن🫣🧐🤨😂😂

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی