دقیقا
از اونایی هم که مثل مرده ها دست میدن بدم میاد
از اونایی که تو غمت عینه مرده فقط نکاه ت میکنن متنفرم
من بمیرم هم باتن صدای واضح و شاداب صحبت میکنم که طرف ناراحت نشه بخدا حتی دست دادنی محکم فشار میدم 🤣🤣🤣
منم خیلی بدم میاد ازاون جور ادما انگار دشمنشیم
واااااااااااااای منم
خوب ک چی بشه مثلا 😒😒🙄
منم بدم میاد دیگ زنگش نمیزنه
آره والا منم متنفرم از کسی که با ناز و ادا حرف میزنه انگار مثلا ملکه ی انگلستانه😒
یبار اتفاقا یکی دوستام زنگ زد جواب دادم گفتم جانم سلام عزیزم
به قول تو مث مرده ها فقد گفت سلام و ساکت شد
منم یکم سکوت کردم برگشتم گفتم هان پس مردی یا باتریت تموم شد 😒
مگ مرده ها سلام میکنن🫣🧐🤨😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.