۱۱ پاسخ

بمیرم برات 💔
هنوز خیلی سنت کمه کلی وقت داری غصه نخور قشنگم

چیشده گلم

عزیزم خدا بهت صبر بده
منم همینم دقیقا😔😢

دوباره بافته میشه شک نداشته باش عزیزدلم

نگران نباش خدا بهت میده

عزیزم خیلی سخته
باز باردار میشی صداش میپیچه تو خونه🥲

متاسفانه ام 🥲🥲💔

چرا عزیزم 🥹🥹

عزیزم ناراحت نباش خیلی زود جاش دوباره سبز میشه 😓

مثبته که ;نیست??

چرا چیشده

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد