۹ پاسخ

من ویارم اول ۴تموم شد
ولی خب معده درد دارم دیشب و امشب خیلی میسوزه عجیب
کلا هنوز خان تهوع دارم ولی دیگ بعد از وارد شدن ب۴نمیارم بالا

برا من کمتر شده صبا فقط یه بار بالا میارم چن روز پیش 4بار تو یه روز بالا آوردم خسته شدیم خدایی نمیشه یه غذای درستو حسابی خورد🥲

ای‌خواهرمنکه‌دگع جسمه بی جونم فقط

به بعدش فکر کن حالت بهتر بشه یادت میره روزای سختتو

صبر فقط صبر کن میگذره من تا ۱۶ هفتگی شدید داشتم و بالا می‌آوردم الانم مجدد دارم ولی کمتره

هفته ت بره بالا تر بهتر میشی عزیزم نگران نباش درسته خیلی خسته کننده هستش منم همینطور بودم😩😩

برامن که هنوز هس

من هنوزم دارم

من هنوز دارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری