کی این ویار لعنتی تموم میشه 😭

۴ پاسخ

تا الان ویار دارم 😑

آره واقعا منم خیلی ویارم شدیده خسته شدم از این همه حالت تهوع و بالا آوردن

من هفته ۱۲-۱۳ یکم بهتر شدم البته از روزی ۴-۵بار بالاوردن رسید به ۱-۲بار

من ویارام کم شده ولی الان ترش میکنم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان فاطمه🩷 مامان فاطمه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری