طاقت بیار
۴ ماه تمومه
وقتی نی نی اینقدر خوجل باااشه ارزشش داره😍😃
منتظر نباش تموم شه من الانم اینجوریم
برای من تموم شد یه هفتس دیگه حالت تهوع ندارم
برای من هرچی به هفته های اخر ۴ماهگی نزدیک شدم بهتر شد.
الان یکی دوهفته ست که خیلیییی کم شده. فقط شاید از بوی ی غذایی دیگه خیلی خوشم نیاد. ولی اصلا حالتای قبلو ندارم خداروشکر
دلخوش نباش من امروز از معده درد مردم
طاقت بیار آخراشه ایشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.