خدااا این ویار پس کی تموم میشه

تصویر
۷ پاسخ

طاقت بیار
۴ ماه تمومه

وقتی نی نی اینقدر خوجل باااشه ارزشش داره😍😃

منتظر نباش تموم شه من الانم اینجوریم

برای من تموم شد یه هفتس دیگه حالت تهوع ندارم

برای من هرچی به هفته های اخر ۴ماهگی نزدیک شدم بهتر شد.
الان یکی دوهفته ست که خیلیییی کم شده. فقط شاید از بوی ی غذایی دیگه خیلی خوشم نیاد. ولی اصلا حالتای قبلو ندارم خداروشکر

دلخوش نباش من امروز از معده درد مردم

طاقت بیار آخراشه ایشالا

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری