پس کی این ویار تموم میشه 😑

۶ پاسخ

منم هنوز دارم ریزه ریزه حالت تهوع میگیره اصلا نمیتونم از جام بلند بشم بزووور کارای خونه رو میکنم

منم تا ۱۳ـ۱۴ هفته داشتم.
دیگه کم کم تموم شد
انشاالله شما هم یهو میبینی قطع شد

من از وقتی ازمایشم مثبت شد داشتم تا الان کم کم ازبین رف

از کی شروع شده؟

به خدا همین الان داشتم بهش فک میکردم خیلی زجر اوره

عزیزم شما ویارتون شیرینیه؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🩷 مامان فاطمه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری