خانمها این ویار کی تموم میشه دیگ خسته شدم

۵ پاسخ

منم هنوز حالت تهوع دارم وزن هم کم کردم چی بخوریم چکار کنیم خوب بشیم

چند هفته هستین

منم همچنان دارم واقعا خسته شدم غذا اصلا اشتها ندارم فقط سالاد دلم میخواد

من ویار نداشتم اصلا . ولی من خواهرم واسه دخترش ویار بدی داشت تا آخر زایمانش هم اینجوری بود . خداکنه شما اینجوری نباشید

منممم🙁

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فاطمه🩷 مامان فاطمه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری