پایان ۴ ماه خیلی خیلی کمتر میشه
من هنوز خوابآلوده هستم ولی کمتر آر قبل
منم همینم و بنظرم تا پایان ۴ ماه ادامه داره
باز من هفته تو بودم خواب نداشتم اصلا جغد بودم خداروشکر کن خواب بهتر از بی خوابیه ♡
آخ خیییلی زجر آوره🫨🫨من خسته شدم ازین همه کسل بودن و خوابالودگی🥱🥱
طبیعیه تو این هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.