بچها من خیلیییی میخابم کی تموم میشه این خستگی؟؟خسته شدم

۶ پاسخ

پایان ۴ ماه خیلی خیلی کمتر میشه

من هنوز خواب‌آلوده هستم ولی کمتر آر قبل

منم همینم و بنظرم تا پایان ۴ ماه ادامه داره

باز من هفته تو بودم خواب نداشتم اصلا جغد بودم خداروشکر کن خواب بهتر از بی خوابیه ♡

آخ خیییلی زجر آوره🫨🫨من خسته شدم ازین همه کسل بودن و خوابالودگی🥱🥱

طبیعیه تو این هفته

سوال های مرتبط

مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وچهارم بارداری