عزیزیم واکسن ۱ سالگی و ۱۸ ماهگی همینطوره چون هریدونه که باز میشه اندازه چندتا بچه داخلش هست و باید همش همون روز استفاده بشه وگرنه باید بندازن دور میخوان پرتی واکسن کم بشه
درست میگ ... ی واکسن ک باز میکنن برای چندنفر استفاده میشه برای همین بهداشت محل ماهم فقط شنبه و دوشنبه واکسن میزنه
کدوم محله
همه واکسن هاهمه روزه میزنن جز18ماهگی که یک شنبه هرهفته
نه تا حالا نشده
ماهم فقط یک شنبه هاس عزیزم واکسن ۱۸ماهگی
منم برای واکسن ۱۸ماهگی گفتن فقط یکشنبه و سه شنبه بیار که چند نفر باشین
نه منم هر وقت رفتم برامون واکسن زدن
نه برا ما ایجور نیس،من صبح بردم
هرموقع هم علائم سرماخوردگی داره اصلا نبر بزار خوب بشه بعد
نه من هر وقت برم انجام میدن
برای چی زنگ میزنی یهو ببر بهداشت ما زنگ میزنه میگه چرا نیاوردی
عزیزم علایم سرما خوردگی داره که نمیزنند
نه بابا بهداشت ما گیر میده سروقت بیار تا حالا نکفته بچه ها جمع شن اینا اسکول کردن ملتو کارتو انجام بده بابا
نه والا کدوم شهری؟ ببر یه بهداشت دیگه
اره همشون همینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.