۳ پاسخ

یه مامانی به من گفت جلوش بخور با به به و چه چه و ملچ و ملوش امتحان کردم جواب داد تو هم امتحان کن

طبیعیه گلم کم کم خوب میشه

تحت نظر دکتر غذای انگشتی شروع کن. بعضی بچه ها از اینکه قاشق کنی تو دهنشون بدشون میاد

سوال های مرتبط