۷ پاسخ

نداریم دریاچه😅
برااولین بار بدون کالسکه امروز بردم خورد زمین صورتش زخم شد😭

خانوما اگر دوباره جنگ بشه چیکار کنیم؟؟ تازه از دربه دری راحت شدیم برگشتیم سرخونه زندگیمون 😭من دیگه واقعا تحمل و طاقت دوری از خونه رو ندارم به خصوص زندگی جمعی رو

انشالا همیشه خوش بگذره😍

عزیزم همیشه به گردش و شادی💜

چیتگره؟ من حس میکنم پسرم شاید براش جالب نباشه نبردم تا حالا

ا ما هم دیشب رفتیم به اردکا غذا دادیم خیلی به پسرم خوش‌گذشت حالا میخوایم مرتب بریم چون نزدیکمون هم‌ هست😍

کدوم شهری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی