۴ پاسخ

عزیزم بعد هر واکسنی که میزنن چه برای ما چه برای نوزادا بدن سنگین میشه مخصوصا جای محل واکسن درد داره تب داره اینم اینجوریه دیگه بعد چهار پنج روز برمیگردن به روال سابق

شاید چون پاش درد میکرده ترسیده شده

خسته شده😂🤦🏼‍♀️

میخواد تجدید قوا کنه ، قوی برگرده به میدان 😅

سوال های مرتبط

مامان حسان مامان حسان ۱۳ ماهگی