سلام خانوما nstچجوریه و از چند هفته میشه انجام داد ؟

۲ پاسخ

دستگاهه وصل میکنن به شکمت ی دکمه هم میدن دستت که هربار بچه تکون بخوره بااید فشار بدی
معمولا از ۲۸ به بعد انجام میدن اگه حرکت بچه کند بشه یا مشکلی باشه

دکتر من از سی هفته nst انجام میده

سوال های مرتبط

مامان رادمهر‌و شادمهر مامان رادمهر‌و شادمهر ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر🩵🩵🩵 مامان گل پسر🩵🩵🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری