من ۳۲هفته رفتم ۲کیلو بود
من ۲۹ هفته بچم ۱۶۱۶ بود
دیروز ۳۰ هفته و دو روز رفتم ۱۸۰۰ بود
من دیروز رفتم ۳۱ هفته و ۱ روز ،وزنش ۱۶۷۰ بود،صدک ۴۰،دکتر گفت خوبه فقط یکم ریزه ،همه که نباید صدک بالای ۵۰ باشن،همه چی رو چک کرد نرمال بود
من ۳۲ هفته و ۳ روز رفتم ۱۸۸۰ بود دکتر سونو گرافی گفت لاغره
من امروز رفتم ۳۰ هفته و ۱ روزم وزن ۱۶۷۲ بود گفت خوبه
۳۲هفته کامل رفتی یا ۳۱هفته کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.