مامانا به نظرتون ۳۲ هفته وزن بچه ۱۶۷۰ خوبه؟؟

۶ پاسخ

من ۳۲هفته رفتم ۲کیلو بود

من ۲۹ هفته بچم ۱۶۱۶ بود
دیروز ۳۰ هفته و دو روز رفتم ۱۸۰۰ بود

من دیروز رفتم ۳۱ هفته و ۱ روز ،وزنش ۱۶۷۰ بود،صدک ۴۰،دکتر گفت خوبه فقط یکم ریزه ،همه که نباید صدک بالای ۵۰ باشن،همه چی رو چک کرد نرمال بود

من ۳۲ هفته و ۳ روز رفتم ۱۸۸۰ بود دکتر سونو گرافی گفت لاغره

من امروز رفتم ۳۰ هفته و ۱ روزم وزن ۱۶۷۲ بود گفت خوبه

۳۲هفته کامل رفتی یا ۳۱هفته کامل

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی