مامانا تو هفته ۳۲ وزن ۳۲۰۰ برای بچه خوبه ؟

۱۸ پاسخ

اگه ۳۲۰۰ یه بچه تپل مپل خوردنی داری

۳۲۰۰یا ۲۳۰۰

نه نرمال نیست خیلی زیاده

مطمئنی ۳۲۰۰ بوده، اخه خیلی زیاده ،من ۳۱ رفتم ۱۸۰۰ بود

شما تو پیام قبلیتون گفتین تو ۳۱ هفته ۱۵۰۰ الان احتمالن همون ۲۳۰۰ هس اشتباه نوشتین

به نظرم خیلی زیاده تا موقعی که به دنیا بیاد پنج کیلو میشه ماشاالله

زیاد نیست!!!!!

وزن جنین بالا خدا نکرده خودت دیابت نداری؟

ماشاءالله عالیه

زیاده بنظرم من رفتم ۱۹۰۰ بوده

آره عالیه

وای ماشاالله عالیهههه 😍😍😍

اره زیادم هست

خانما چند هفته خوبه برم سنو وزن؟

عالیه

ماشاالله

درست زدی وزن رو؟

بنظرت زیاد نیست😶

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا روزهای ابتدایی تولد