تو ۳۲ هفته وزن بچه ۲۰۰۵ خوبه

۵ پاسخ

منم ۳۲رفتم ۱۹۲۰بود گفت تپله قند داری گفتم اره

من ۳۰ هفته رفتم ۱۶۰۰
یعنی کمه🥲

اره عالیه ماشالله
من ۳۳ هفته رفتم ۲ کیلو بود

اره فکز کنم
چون منم ۳۱ هفته و ۶ روز رفتم ۲۰۷۱ بود دکتر گفت خوبه

عالیههه

سوال های مرتبط

مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی