تا میتونی بستنی و شیرموز بدون شکر بخور من یکی از اقواممون مجبور شد بچه اشو زود برداره وقتی رفت سونو دو کیلو و سیصد بود بعد تو ی هفته انقد بستنی و شیرموز بدون شکر خورد تو ی هفته بچه اش پونصد گرم اضافه کرد
دکترا که برا وزن بچه تجویز میکنن
ولی بنظرم با برنامه غذایی درست هم میشه جنین وزن بگیره
من نخوردم
ولی کسایی که میخوردن خوب بوده برای وزن جنین
دیروز دکتر برای منم نوشت. انشاالله جواب بده
من توی بارداری اولم میخوردم هفته های اخر تقریبا هفته ای ۳۰۰ گرم اضافه شد وزن جنین،نمیدونم برای اون بود یا کلا بچه اینقدر وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.