۴ پاسخ

عالیه

اره تاثیر داره
حاوی پروتئین و همه موادیه ک جنین وایه رشدش احتیاج داره
طعم کاکائوییش مزه شیر کاکائو یا کاپوچینوی سرد میده
خوب بود بنظرم

به منم دکتر نوشت گرفتم وانیلی شو. خوب نیس مزش ولی قابل تحمله میشه خورد. برای وزن بچه میگن خوبه

سلام عزیزم اره.

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وچهارم بارداری