خانما برای وزن جنین چی خوبه پودر لیدی میل مزه اش چطوره

۵ پاسخ

منکه از موزش خوشم نیومد
کاکائو و وانیلش بهتره

حلیم یکروز در میون بخور
تخم مرغ ابپز روزی یدونه
خوراک لوبیا چیتی و عدسی بک روز در میون
بستنی وانیلی
شیر با پودرسنجد و خرما میکس کن بخور
بادام درختی و گردو
آب میوه های طبیعی شیرنارگیل
کره بادوم زمینی هر روز یه قاشق مربا خوری
من اینا رو دو هفته خوردم وزن و رشد بچم که دو هفته کم بود به حد نرمال حتی بیشتر رسید

من نتونستم بخورم دکتر بهم قرص داد

خوبه قابل تحمله موزی و کاکائویششش

فقط طعم موزش خوبه
توت فرنگیش ک مره شربت میده کاکائو هم من خوشم نیومد

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وچهارم بارداری